piątek, 7 marca 2014

Mani z uroczą Puccą :)

Hej hej :) 
Jako, iż dziś mamy piątek (piąteczek, piątunio), to postanowiłam dodać coś lekkiego, mianowicie kilka zdjęć mojego aktualnego manicure.

Tym razem użyłam lakieru OUQIAN ($8.43) oraz wodnych naklejek z postacią z kreskówki Pucca ($5.75) :D Nie wiem jak wy, ale ja "za młodu" namiętnie oglądałam Cartoon Network, Jetix i inne kanały, na których emitowane były kreskówki. Tkwi we mnie wieczne dziecko ;)


Jak wam się podoba? Znacie Puccę? :)


Pozdrawiam, 
Yuki

21 komentarzy:

  1. Pucca, moja miłość z podstawówki xD zaraz obok anime xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też szalałam za nią w podstawówce, piękne czasy ^^

      Usuń
  2. Uwielbiałam Pucce, miałam mnóstwo papierniczych akcesoriów z nią w roli głównej, och miłe wspomnienia wracają ;). Szczerze sadzę,że warto pielęgnować w sobie tę cechę - dziecka, uciechy z zwyczajnych rzeczy, to część nas o której to przykre ale nie tyle zapominamy co się jej wyzbywamy/wyrzekamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie miałam z nią żadnych gadżetów, chyba nawet nigdzie takich nie widziałam :( Pewnie, że warto dbać o tę cechę :) Człowiek patrzy na świat zupełnie inaczej.

      Usuń
    2. Miło słyszeć,że nie tylko ja tak sądzę ;]

      Usuń
  3. Jakie fajne :3

    Znam Puccę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ^^ Nie sądziłam, że tak wiele osób ją jeszcze pamięta.

      Usuń
  4. ojej jakie urocze *-*
    od tych kanałów zaczęła się moja obsesja na punkcie anime xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wtedy oglądałam tylko pojedyncze odcinki Naruto, ale średnio mi się podobały. Zaczęłam interesować się anime (i ogólnie Japonią) dopiero pod koniec 3 klasy gim. :)

      Usuń
  5. te naklejki wyglądają naprawdę fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedne z ładniejszych, jakie mam :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podobają :D

      Usuń
  7. Ale słodkie te naklejki ♥ super wyglądają na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ci się podobają :)

      Usuń